Lista mea de bloguri

joi, 26 mai 2011

Jucarii si jucarii

Zilele trecute a fost unul din cele mai nostalgice momente legate de copilăria mea.
Plod fiind, aveam o colecţie destul de generoasă de jucării (evident maşini în proporţie de 99%) şi indiferent de producător, scară sau functionalitate, pe toate le menţineam în stare perfect utilizabilă.
Dacă pica o rotiţă dinţată dintr-un angrenaj de la motor, ştiam foarte rapid unde s-o pun şi dacă pot singur sau am nevoie de ajutor de la trusa de scule a cuiva.
În ultima vreme s-a întâmplat ceva ciudat cu mine, aparent îi zice îmbătrânire sau ceva de genu’ şi din cauza ei am cam pierdut obiceiurile copilăreşti.
Dorinţa de a repara nu s-a dus nicăieri însă. De aia de câteva zile caut o soluţie pentru bateria de la masinuta mea preferată: Nissan Silvia RC.
“Tuning” nu are rost, nu se găsesc componente calumea neam pentru aşa ceva. Însă s-o fac să meargă să mă mai pot bucura de ea sună distractiv şi m-am pus pe căutări şi telefoane.
În primul rând, mâine atât bateria cât şi încărcătorul (deşi suspectez doar bateria) vor face o vizită la un nene electrician.
În al doilea rând, după mult timp şi multe căutări am găsit online o maşină cu acelaşi tip de baterie (ca mod de descărcare) ca la a mea.
În penultimul rând, sper ca una din aceste soluţii să vină cu o rezolvare rapidă să pot s-o duc la nişte teste mai serioase decât jucatul prin casă care este destul de limitat.
În ultimul rând, până se întâmplă asta am găsit o grămadă de alte jucării care mă tentează pe net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu